joi, 15 noiembrie 2012

Minitrusă pentru lipituri

O alta minitrusa la care tin este cea legata de instrumentele de lipit. Am cateva ustensile si m-am gandit sa le tin pe toate la un loc. Am gasit prin magazia unui prieten o cutie care se potrivea cerintei, iar inauntru am pus toate cele necesare: ciocan de lipit, letcon, aparat de sudura cu gaz, aparat de lipit cu batoane de plastic,si tot ce mai trebuie. M-am gandit pe parcurs ca e util si un mini polizor realizat dintr-un hard disk mai vechi. HDD l-am demontat, dar am pastrat toata electronica. In cutie mi-a incaput si sursa de calculator. Si in aceasta cutie am si o sursa de 5V si 12 v. Si ca sa mai completez am pus si 2 carlige sa ma ajute sa prind anumite materiale cand le lipesc. As fi vrut sa fie de lemn, dar nu am gasit prin casa decat de plastic... Cateva poze:
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu