joi, 15 noiembrie 2012

Mini atelierul meu

Cred ca fiecare modelist are un spatiu al sau. Al meu este limitat si nu incerc sa interactionez cu spatiul familial.... 
Ideea mi-a venit in momentul in care am mi-au ramas ceva resturi de la un blat de bucatarie .Tinand cont ca vine iarna , pe balcon, unde am acum miniatelierul - nu o sa mai pot lucra asa ca m-am gandit sa fac ceva portabil. 

-bucata mare este de la un blat de bucatarie 
-bucatile mai mici sunt resturi de pal melaminat 

-2 minimenghine - le-am pus pe amandoua pentru ca una este fixa iar alta se poate roti 
-minipolizorul este o incercare de-a mea- a fost construit mai in gluma mai in serios -
-scula cu tricolorul este o menghina putin mai mare - nu stiu prea multe despre ea dar am fixat-o pe blat, are deschiderea mai mare 
-se mai vede in poza o miniunealta Dremel 7700 -cu acumulator -nu vreau sa fac reclama dar cred ca se mai poate gasi la practiker Buzau - am cumparat-o cu 160 ron - oferta speciala de craciun... 
-cea verde este de la trusa de traforaj 
-cea alba este de la o jucarie a fetei mele - genul acela de jucarii care se prind pe marginea patutului si au tot felul de fluturasi - am pus-o pentru ca mai agat una alta 
-se mai vede in poza o mininicovala - e construita dintr-un rest de ciocan care mi-s-a rupt - cu putina poxilina si o piatra mi-am construit aceasta mininicovala - am vrut sa cumpar una dar 90 ron mi s-a parut cam mult 
-se mai vede o mini unealta de slefuit - e construita dintr-o piesa de la un joc cu cuburi de lemn si doua cleme de birou 
-un cauciuc pe care tai diverse - nu am un cutting mat deocamdata... 


Cateva poze sugestive....


Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu