vineri, 19 octombrie 2012

Chitară pentru ora de muzică

Pentru ora de muzică, fiecare copil din clasa a IV-a a avut de pregătit un instrument. Așa că am ajutat-o pe Alexia să realizeze o chitară. Materiale folosite: forex, ață, primer, vopsea acrilică. Ustensile: cutter, hârtie abrazivă, pensule, burghiu. Mod de realizare: Am decupat forma chitarei dintr-o bucățica de forex, am slefuit marginile apoi am aplicat un strat de primer. După uscare am vopsit corpul chitarei si grifful. Punctele colorate le-am realizat direct cu tubul de acrilic. La sfărsit am adaugat ațele pentru a simula corzile.Iata ce a ieșit:
Photobucket Photobucket
Acest material, forex, este foarte ușor de prelucrat și l-am obținut de la o agenție care realizează panouri publicitare. Au foarte multe resturi de care nu mai au nevoie. Am luat legătura cu o agenție din Buzău și mi-am realizat un mic stoc pentru lucrările viitoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu