duminică, 17 noiembrie 2013

Antena directionala 1

O antena directionala se poate construi foarte usor. Se poate folosi pentru un modem 3G sau pentru o placa de retea wireless usb. Am testat mica antena cu o placa de retea wireless. Ca o paranteza acest dispozitiv l-am achizitionat din targ contra fabuloasei sume de 3 ron.Culmea este ca si functioneaza.
Am folosit pentru corpul antenei o cutie de smantana, iar in interiorul ei am lipit banda de aluminiu. Dupa asta am folosit o bucatica de forex, unsurub si un colier si iata ce a iesit:
 photo antenadirectionala11_zps97d6c8ef.jpg  photo antenadirectionala13_zps71f89363.jpg  photo antenadirectionala14_zps6c3edcd0.jpg  photo antenadirectionala17_zps2744b8e0.jpg  photo antenadirectionala18_zps70eaa2f5.jpg  photo antenadirectionala19_zps26bdc0cf.jpg

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu